مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است که کمیته نیازسنجی مخابرات به منظور کشف نیازهای جدید برای شهروندان راهاندازی شده است.
به گزارش سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به گفته پوررنجبر بازار کشور نیاز به خدمات مخابراتی دارد و خصوصیسازی با اصلاح ساختار به دنبال رفع نیازهای مردم و بازار است.
او تغییر ساختار در نحوهی عرضهی خدمات به مشتریان را تغییر جدی دانست و افزوده است: به همین دلیل خدمات ارتباطی مخابرات به صورت همگرا در سراسر کشور با نام و برند یکسان عرضه خواهد شد.
بر اساس اطلاعات نشریه ارتباطات، طبق گفته پوررنجبر تلفن ثابت به عنوان قدیمیترین خدمت مخابراتی در حالی صاحب برند و نشان اختصاصی میشود که اینترنت پرسرعت و تلویزیون اینترنتی به عنوان اپراتور اول ارتباطی کشور نیز هر یک برندهای اختصاصی خود را خواهند یافت.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه ساختار تازه برند جدید میخواهد، گفت: مخابرات ایران در حال پوستاندازی است، از همین رو در حال حاضر در مجموعه مخابرات ایران محصولات متنوعی عرضه میشوند که از قدیمیترین آنها (تلفن ثابت) گرفته تا جدیدترینشان (تلویزیون اینترنتی) صاحب نام و نشان اختصاصی نیستند و مشترکان همواره به اعتبار نام مخابرات از این محصولات استفاده کردهاند.
وی توسعهی خدمات دیتا را از مهمترین اهداف شرکت مخابرات ایران دانست و افزوده است: توسعهی دولت الکترونیکی تنها بر بستر توسعهی پهنای باند و گسترش خدمات الکترونیکی میسر است، به همین دلیل مخابرات ایران ارائهی خدمات دیتا و مبتنی بر IP را توسعه داده است، چنانکه شمار مشترکان پهنای باند مخابرات از یکصد هزار مشترک در دو سال گذشته به سه میلیون مشترک در سال 91 افزایش یافته است.